Wersen (21), Bergen, eskortejente     Anrop

Wersen (21) eskorte Bergen

""Hola Rachell una chica nueva aqui" Bergen"

Ta kontakt med

Redhead Trubolt
Skitten snakk

Om Meg

Jeg elsker en latter, jeg elsker å chatte og jeg lever å ha det morsomt å melde meg hvis du er interessert.

Personal info & Bio

Prisene

TidIncallOutcall
Rask 90 eur
1 time 280 eur 360 eur + Outcall reisegebyr (Taxi)
Plus time 230 eur + Outcall reisegebyr (taxi)
12 timer 900 eur
24 timer 1400 eur

Jeg er en fin sexy latina som liker showene mine. Open minded dømme ikke ta ting som de kommer i utgangspunktet.

Anmeldelse

2 anmeldelse

Pinatas
| +1 |

Hun er tilbake! Så glad jeg var den første som ønsket henne velkommen tilbake til spillet. Hun har trent og kroppen hennes er varmere enn noen gang. Samme stilige garderobe og supersexy undertøy. Definitivt en av de hotteste modne leverandørene der ute. Bestilt 3 timer til middag og dessert og gutten ble jeg belønnet. Da vi gikk inn i restauranten snudde hun hodet og da vi kom tilbake til hotellrommet mitt ble jeg overrasket over hvor varm hun så ut i sexy undertøy, strømper og hæler. Brystene hennes er fantastiske og hun vet definitivt hva hun gjør. Startet med en lang varm lidenskapelig dfk og ble bare bedre derfra. VIP-er les videre for mer informasjon.

Reticulating

Jeg kan ikke si nok gode ting om den busty eksotiske skjønnheten. Jeg er en kurvemann, og Wersen har dem overalt, så jeg var i paradis hele tiden vi var sammen. Hun gir selvfølgelig også en flott massasje, så en del av det var at jeg lå på ryggen og kjente de myke hendene hennes grave seg inn i meg og slappe av. Og da jeg snudde meg, kunne jeg se den vakre, nakne kroppen hennes og jeg ble helt opphisset igjen. Jeg tok til og med hendene mine opp for å leke med brystene hennes, men hun slo dem lekende vekk og sa at hun skulle vente til massasjen var over. Og resten av massasjen var for det meste her og ga meg utrolig muntlig, og jeg klarte knapt å holde meg tilbake. Så lente hun seg over og presset kroppen sin mot min mens vi kysset lidenskapelig. Selvfølgelig gikk vi over til sexen, men det var hele den fantastiske oppstarten som bidro til å gjøre det bra også. Jeg vil definitivt besøke Wersen igjen, fordi jeg tror jeg blir forelsket.